Administratief / Financieel

Een vaak gehoorde klacht: “Ik word overspoeld door mijn mail en allerlei administratieve rompslomp, waardoor ik aan mijn werk niet toekom. Moet jij ook veel administratieve en financiële zaken in de avonduren in orde maken? Want overdag wordt er gewerkt voor de klanten. Hoe lang hou je dat vol? En hoe hou je het risico op het maken van fouten buiten de deur? Deze uren gaan dikwijls ten koste van een avondje ontspannen en ben je de volgende dag niet fit. Je zou je kostbare tijd beter kunnen besteden aan (nieuwe) klanten – dus meer omzet. En dat kan!
Durf de (financiële) administratie uit handen te geven en zie de mogelijkheden die Bureau Seconde je kan bieden.

Business Support: administratieve- en financiële ondersteuning

– Ledenadministratie

– Verzamelen / ordenen bestanden & documenten

– Opstellen / versturen offertes & facturen

– Debiteuren en crediteurenbeheer

Wil jij eigenlijk dit soort items ook graag uit handen geven, maar heb je liever geen vastigheid of verplichtingen ten aanzien van personeel?

Bij ons zit je nergens aan vast, je inversteert enkel in daadwerkelijk gemaakte uren, geen vakantie/ziekte/verlof/verzekering ‘isseus’, jij blijft flexibel in jouw drukke onderneming en wij regelen de rest.

Al vanaf €480,- per maand is dit mogelijk. Maar ook voor eenmalige opdrachten bieden wij de expertise van Bureau Seconde aan.

*prijs is vanaf en is gebaseerd op enkele uren per week. In overleg kunnen wij een op maat gemaakt pakket aanbieden